David Natu ( Sezer Gök )

Sözde Dünyanın En iyi Fotografçısı iyilik  meleği on numara insan 


Haber sitelerinde araştırılmadan gündeme oturan David natu takma isimli izmir bornovalı dünyanın en iyi 2. fotorafçısı seçilen düzenbaz hırsız, Amerika'da yaşayan sahte fotografçının hazin öyküsü.


Dün bazı haber siterinin manşetlerinde ismi geçen şahsiyet kendi çektiğini öne sürdüğü fotografları birçok fotograf yarışmasında oy toplayarak the-top-tens.com sitesinde 2. olmuş (Haberimiz bile yok) 


Daha sonraları sezer gök kendini bir hayal dünyasında bulu vermiş ki Türkiye'de Hayır işlerine adamış kendini , Samsuna gelerek engelliler derneginde fotograf çekimleri yapıcagını hayır severlerin 100 amerikan doları (kişi başına) bağişta bulunmasını istemiş.


Tabi bu arada etrafındaki genç ve saf insanlarıda kandırmaya devam etmiş.
Sadece Bir tane röportaji bulunan (Tabi oda sahte) Dünyanın tanıdıgı ama Türkiye'de tanınmayan sezer gök fotograf hırsızı oldugu anlaşılınca topladıgı paralarla kurdugu ve çaldıgı fotografları yayınladıgı sitesinden fotografları kaldırdı ve birden öldü.


Ölüm haberine burda bakabilirsiniz.


işte burdan sonra araştırmaya başladım tüm kullandıgı sosyal ağları hepsi teker teker kapatılmış ulaşılamaıyor twitter hesabı kilitli facebook hesabları silinmiş yanlız web üzerinde hareket ederken bırakılan izler silinemez, izlerin sonunda eski bir gazeteciyi buldum (kandırılan). Davıd natu'yu sordum ona cevabı aynen şu şekilde ;


'' O sahtekarı bende arıyorum benden para istedi verdim  ! ''


Evet kandırılan bir gazeteci değil tüm Türkiye'deki gazeteciler.
Şuan telefon numaralarını aldım ancak sahtekarlıkta usta bir kişilik buyrun ben Sezer diyemiyeceği için şu anda ki Adı '' Ali ''  3 mart 2012 izmir bornova'da ki Cenaze töreninde gözler Ali'yi arıyacak.